FAQ
Ile trwa cała procedura ofertowania i wyboru wykonawcy?
Po upublicznieniu zlecenia na platformie wykonawcy mają 5 dni na składanie ofert. W tym czasie mogą Państwo przeglądać otrzymane oferty, ale nie mogą jeszcze wybrać żadnej z nich. Po upływie 5 dni otrzymają Państwo powiadomienie mailowe informujące, że mogą już wybrać wykonawcę. Wtedy pojawi się przycisk wyboru wykonawcy, który nie jest dostępny przez pierwsze 5 dni.
Po otrzymaniu maila o możliwości wyboru wykonawcy mają Państwo 5 dni na dokonanie wyboru. Jeśli tego Państwo nie zrobią, pod koniec okresu wyboru otrzymają Państwo kolejne powiadomienie mailowe, przypominające o kończącym się czasie na dokonanie wyboru. Jeśli nie zdecydują się Państwo na żadną z ofert w wyznaczonym czasie, wybór nie będzie już możliwy i nie ma możliwości przedłużenia czasu składania ofert.
Jeśli nie chcą Państwo wybrać żadnej z ofert, ale są zainteresowani wznowieniem procedury przetargu za pewien czas, możemy ponownie uruchomić procedurę przetargową. Należy jednak pamiętać, że wykonawcy, widząc to samo zlecenie po raz drugi, zazwyczaj podają wyższe kwoty o około 10-20% w porównaniu do pierwszej rundy ofertowania.